Beste studenten,
In de bijeenkomst staat feedback vragen aan je medestudenten op het concept didactisch ontwerp centraal
Hoe gaan we dit doen?
Werkvorm: hoeken • Opstelling meubilair: in elke hoek een leerteam en 1 leerteam in het midden. Tafelbazen regisseren dit. •
Elke team neemt plaats en overlegt aan welke studenten het feedback vraagt. De tafelbaas loopt naar die studenten en nodigt hen uit en neemt hen mee naar de eigen tafel. •
Tafelbaas leidt de feedbackronde. Het team geeft duidelijk aan op welk onderdeel het feedback wil. Geef vervolgens de feedbackgevers even de tijd om te lezen en eventueel vragen te stellen. • Tafelbaas start de feedbackronde.
Taak van de schrijver is regelmatig samenvatten en noteren van de feedback. • Aan het eind van de sessie geven de schrijvers kort aan wat de feedbackronde heeft opgeleverd.
Bedenk voorafgaand aan de bijeenkomst op welke onderdelen je feedback wilt vragen. Stukjes waar je nog twijfels over hebt, onderdelen die je lastig vond om uit te werken, paragrafen waar je nog niet tevreden over bent. Zorg voor voldoende kopieën (minimaal 3) van de tekst waar je feedback op wilt.
Groet,
Mirella
woensdag 17 juni 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten